ironi

Zzzzzz... Blää vad dåligt jag sov i natt :thumbdown:
Komiskt med tanke på att jag sa till prästen att jag börjat sova bättre och efter det drömmer jag mardrömmar och sover asdåligt. Ironi :bigeyes:

Ska strax rota fram min cykelnyckel och sedan bege mig hem för Att röja upp det sista i lägenheten, sen blir det handling, funderar på om jag ska våga mig på att ta bussen ut till Eurostop och handla där idag, det är ju trots allt mycket billigasre på Willys :) Måste även göra en sväng på bibblan och fixa fram ett kapitel, samt plugga lite, samt städa lite här i Vallås, om jag hinner dvs. 

I morgon åker jag och älsk till Vinberg och hälsar på en sväng. Ska ta med oss M's Wii spel så ni kan nog räkna ut vad vi ska göra :P Blir även middag och givetvis lite bebismys med den bästa lillfisen  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0