inte som planerat


Planer är meningslösa.


Åtminstonde de flesta planerna.



Mina är i alla fall det :bigeyes:


Idag hade jag tänkt städa, diska, plugga, handla, hämta min cykel samt hitta något vettigt sommarjobb. Blev dock inte som jag planerat. Disken, handlingen, cykelhämtandet är avklarat, resten står fortfarande kvar på To do- listan. Inte okej. :thumbdown:

Snart blir det middag. Torsk med en (förhoppningsvis) mumsig röra samt kokt potatis. Det luktar himmelskt med betyder ju inte att det smakar himmelskt. Röran innehåller nämligen kräftstjärtar och det är allmänt känt att jag har en ytterst negativ inställning gentemot skaldjur och äter i regel ingenting från havet förutom fisk. Så detta kan ju bli spännande. Eller fruktansvärt. Den som lever får se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0