hemskheter


Jag tar tillbaka gårdagens gnäll om att jag kände mig överkörd. Det är INGENTING mot för hur det känns idag. :thumbdown: La oss vid 22 igår och jag slutade kolla på klockan strax före midnatt för man blir ju bara mer stressad av det. Var väldigt orolig och det var helt omöjligt att somna. Eller, inte helt omöjligt, för uppenbarligen så lyckades jag med det tillslut, men det var en jobbig natt. Nu har jag fått nog av det här och har bestämt mig för att pallra mig in på studenthälsan och göra något åt skiten, det här är inte normalt! Får se om det blir idag eller om det blir i morgon, beror lite på hur snabbt jag blir klar med PPn som jag ska göra på bibblan. Det är nämligen därför jag är uppe så tidigt. Ska in på högeskolebibblan och göra lite aktivt plugg nu på morgonen vid 8 så snart de öppnat. Helst hade jag bara tagit ett bad och somnat om i badkaret, men det är väl något man bara kan fantisera om. Kan i och för sig ockupera älsks badkar, men chansen att jag skulle somna om är ungefär lika stor som att jag skulle bli kidnappad av aliens.
Nåja, på det här viset blir inte mycket gjort, kanske dags att ta sig an håret - may the force be with me.

bye bye then



Kommentarer
Postat av: Ida

Skumt du sov ju alltid som en sten när du bodde här

2011-02-09 @ 07:54:09
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag vet, men det går i vågor, det har det gjort i typ 5-6 år nu och för varje våg verkar det bli värre och värre. Inte okej. :/

2011-02-09 @ 09:46:57
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0