Ett skepp kommer lastat


- Med död, massor av död.

Fast nej. Egentligen inte.

Okej, det där var kanske en smula dramatiskt. Retar mig lite på att folk trillar av pinnen här och där och människor får frispel på fejjan och leker empatiska, chockade och så-hemskt-och-sorgligt-och-jag-bryr-mig-jättemycket-och-tog-illa-vid-mig-och-nu-blev-samhället-traumatiserat-människor. Not true! Så snart folk kommer på något roligare att prata om kommer de lulla vidare i sin vardag medan livet förblir konstigt och fel för de andra som verkligen har med saken att göra. Här sitter jag och blev mer tagen av ica-ägarens påhitt (aka död) än det faktum att en "nästan-släkting" till mig också dött. Ida reagerade likadant. En smula intressant tycker jag. Nåja, så är det med den saken..

Seminariet idag gick väl okej antar jag. Fick även det väntade samtalet, blev en aningen upprörd och är frestad att ringa och avboka hela grejen men men.. Antar att jag borde ge det en chans.
Fick en 'läxa' jag måste göra, observera att det var inte därför jag var upprörd, tycker dock att den är en aningen oläglig eftersom jag måste fundera på en massa jobbiga och konstiga saker som man helst inte funderar på, och detta i samma veva som min tenta. För den ska nämligen skickas ut idag. Så tajmingen var kanske inte perfekt :thumbdown:

Aja.. Funderar på om jag ska vila en stund, behöver ju inte kliva upp jättetidigt i morgon, tror jag så somnar jag sent ikväll är ju inte det hela världen. Vore så skönt att blunda en liten stund (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0