en liten sång


God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt
...

Eller nåt..

Fast jag hör inga fåglar.
Och hade jag gjort det hade de bergis inte nynnat på en glad ton. Snarare en begravningsmelodi, sista tonerna innan sista vilan typ.

Är en aningen trött idag. Var återigen svårt att somna, men den här gången var det 'bara' svårt att somna, antar att det är något bra. Fast när jag väl somnade så vaknade jag igen och har hållit på så hela natten. Inte okej. :thumbdown:
Ska strax pallra mig ner i tvättstugan och sen blir det väl någon sorts pepp inför seminariet som börjar klockan 9.

Får se vad som händer i morgon, egentligen är hela helgen fullbokad tror jag (kommer dock inte ihåg vad det var vi skulle göra :question: ). Men älsk måste kanske jobba i morgon för tydligen var det en massa sjuka på jobbet. Hoppas han slipper det.

Nåja, tvättstugan var det...



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 @ 12:29:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0