en båt


Verkar som om de flesta i klassen sitter i samma båt. Båtens namns är Panikplugg-för-tentan-ska-in-på-fredag. Halva min klass tycks sitta inne på facebook, det brukar hända med jämna mellanrum, alltid vid tenta eller då någon annan stor uppgift ska in. Min idétorka har släppt lite och jag har faktiskt kommit igång lite bättre nu, har väl skrivit typ 15% av tentan men nu börjar den i alla fall få relevant innehåll. Dock börjar tentaångesten bli värre också. Den ska ju snart in, och så fort den är inne måste jag packa och handla lite förnödenheter och sedan bege mig till Falkenberg för att sedan åka till Jämtland. Funderar på att åka dit vid 14- tiden kanske. Hinner ändå inte träffa älsk innan jag åker ;( och tentan måste vara inne senast 15 men förhoppningsvis kan jag lämna in den tidigare. Åker jag tidigare till Falkenberg kan jag nämligen passa på att trösta mig själv med lite bebismys med Leo<3 innan det bär iväg mot Jämtland, resan som jag absolut INTE har lust med ;( Tror det är den som stör mitt jäkla fokus på tentan för jag sitter och gruvar mig så fördömt inför den. Det är inte okej :thumbdown:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0