Done and done


Då var det gjort. Det var inte så bra för nerverna det där. Först fick jag sitta och vänta i 50 minuter. Själva besöket tog ca en halvtimme och nu är jag helt slut. Känns som om jag skulle kunna sova en vecka. :bigeyes: Men men, törs inte vila för jag är så rädd att jag inte ska kunna somna ikväll då, och ikväll MÅSTE jag verkligen somna tidigt för jag har seminarie i morrn mellan 9-12, och innan dess hade jag tänkt tvätta i någon timme, har tvättstugen från 7. Nåja, åter till besöket. Tydligen ska de ha någon konferens eller något i morgon och gå igenom en massa nissar (antar jag), och jag är numera en av de nissarna. Så antingen i morgoneftermiddag eller fredagförmiddag kommer någon höra av sig för att boka en tid. Vad som händer sen är jag väl inte riktigt säker på så det återstår att se.

Nåja, nu ska jag dricka saft och kolla på Glee och tycka lite synd om mig själv för jag är så trött men får inte sova.

bye bye then

Kommentarer
Postat av: M A I D A

Hej, allt bra? :)

2011-02-09 @ 14:24:51
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0