Dagens tips


Yess! Diskade och jag har även varit duktig och dammsugit hela lägenheten. Just när jag blev klar fick jag syn på min dator och kom på att mitt tangentbord hade lite smuts mellan knapparna så jag tänkte att jag skulle passa på att dammsuga tangentbordet när jag ändå höll på, why not liksom.
Nåå! Jag hinner inte mer än sätta munstycket mot tangentbordet och vips så sugs en tangent in i dammsugaren!




Så nu har jag lekt kirurg och rotat omkring i dammsugarpåsen och det säger jag er, det är inte så lätt att hitta en milimetersmal platta som har en yta på ca 1 x ½ centimeter. Nåja, jag kände mig lite envis och hittade den tillsut, utan att ha sönder dammsugarpåsen och utan att sprida ut allt innehåll över golven igen.

Note to self: dammsug INTE tangentbordet.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0