dagen som försvann


Hmm.. Tror jag hoppade över gårdagen fullständigt.
Hela dagen var jag bombsäker på att det var söndag. Var förmodligen därför jag inte bloggade något. Gårdagen existerade helt enkelt inte. Var så inställd på söndag att jag blev chockad när affären hade öppet 9. Jag gjorde med andra ord inte ett dyft på tentan och börjar nu känna av lite tentaångest. Har skrivit lite nu under morgonen och planerar att sitta minst 6 timmar idag :(

------------------------------------------------------

Idag har för övrigt Jag och M varit tillsammans i två månader. :) Jösses vad fort tiden har gått. Tänk att för tre månader sedan hade vi inte ens träffats och för ett halvår sen gjorde jag mig i ordning för att åka till Tallin och sedan flytta hit ner. Det har nog hänt en hel del ändå det senaste halvåret: Jag har klarat av en termin på högskola, fått egen lägenhet, genom universiums värsta (bästa) slump skaffat pojkvän, firat nyår i London och blivit moster, men just "mosterbiten" krävde ju inte direkt något från min sida, det vore ju konstigt annars :P

På fredag bär det iväg upp till Jämtland, och om någon så mycket som frågar mig en enda fråga till om det så kommer jag köra en exorcisten och börja snurra på huvudet 360 grader och kräkas grön sörja.



Och så är det med den saken.

-----------------------------------------------------------------------------

Kanske dags att återvända till tentan. Måste även skriva den där fördrömda läxan som prästen tvingade på mig. Creepy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0