bilderna


En bild från Jämtlandsresan. Det var när vi var på väg upp, vi hade inte tankat sen vi lämnade Falkenberg och normalt sett brukar bensinen räcka till Mora men jag hade kört på reserven i en hel timma innan vi ens nådde Mora. När vi efter skog efter skog efter skog efter skog äntligen nådde Malung så såg mätaren  ut så här:




Jag var en smula nervös där ett tag :P



Så här så lägenheten ut då vi fått in alla saker:




Efter påbörjad rensning såg den ut så här:




Och idag fick jag som sagt upp det mesta till förrådet och nu ser det nästan ut så här: (fast det är lite mindre saker på golvet nu för jag städade en stund till efter jag tagit fotot)






Som ni ser har jag äntligen fått bädda sängen, tihii :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0