återigen är jag


Sjuuuuuuuuuuuuuk!
Ja, det har hänt igen. Jag har blivit förkyld. Dock inte på eget bevåg denna gång, älsk har smittat mig. Å andra sidan kan jag inte klandra honom med tanke på hur många gånger jag smittat honom. Nåja, är som sagt på väg mot förkylningshelvetet. Det här kanske låter dumt men tack och lov är ju lillfisen Leo redan förkyld så honom kommer vi i alla fall inte smitta ner :)



-----------------------------------------------------

Jag har börjat gå jätteont i hålen i örat, de som sitter inne i själva örat och är tagna i brosken. De är inte infekterade, men igår började det göra ont och det blir bara värre och värre :/ undrar om det beror på örhängena eller nåt, men jag har ju haft dem i örat hur länge som helst så jag fattar inte varför det inte gjort ont tidigare i så fall. Aja, går det inte till sig så åker de ut.

Idag blir det plugg och Vinberg, i den ordningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0