1-0


Yessss! Nu har jag i alla fall fått iväg den där läxan.
Elisabet:1 - präst: 0
Perfa! (tror jag i alla fall)

Ställningen mot tvättstugan var dock inte riktigt lika jämn. När jag gick ner hade inte torktummlaren gått klart så jag var tvungen att avbryta programmet. 1-0 till mig. Men då hade inte kläderna kylts ner så jag kunde nästan inte ta i dem för jag brände mig på kläderna: 1-1. Sen tappade jag mina nytvättade favorittrosor i en smutsig vattenpöl på golvet 1-5. Sen när jag skulle bära upp påsarna så gick handtagen/halva påsen av och flera plagg ramlade ur så den slutgiltiga ställningen blir väl typ: Elisabet:1 - tvättstuga: 1 miljon. Inte okej :thumbdown:

Dags att kasta mig in i bloggvärlden på allvar igen och köra igång med hemtentan.

bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0