Woop woop


Trots att jag varit helt vansinnigt trött hela dagen så har den varit förvånansvärt bra. Allra först fick jag det goda beskedet att min tenta var godkänd, UNDERBART :thumbup: och sen efter föreläsningen kom vi i gruppen fram till att skjuta upp produktionsdagen då det känns som att vi inte är riktigt redo för den ännu. Så i morgon ska jag på skolan och träffa gruppen och köra igång hårt på den strategiska biten och kämpa med den i morgon. Känns mycket bättre :) Produktionen får helt enkelt vänta till efter jul.

Efter morgondagen blir det äntligen helg "for real". Ska lägga mig så tidigt det bara går eftersom jag ska gå upp 03:30 onsdag morgon. Huvva! Ska försöka köra härifrån vid 04:00 någon gång så att vi kommer fram på eftermiddan/kvällen.

Nu blir det julkalendern samt en godisbit från kalendern, det har jag förtjänat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0