That's when we all win


Har haft en lååååång och tröttsam dag i skolan idag. Kom nyss hem efter dubbel föreläsning. Trodde jag skulle tuppa av mot slutet. Har t.o.m. fått huvudvärk. Uscha! I morgon blir det nya tag igen, då ska jag träffa gruppen och sätta igång med det massiva grupparbetet. Håller orken uppe med hjälp av musik, har blivit helt beroende av en låt från Nickelbacks nya skiva, den är helt fantastiskt bra, tycker om den så mycket att jag får rysningar :)




Nu ska jag försöka bli torr från det envisa regnet och sedan försöka skaka liv i mig själv, måste förmodligen börja med maten om 40-50 minuter. Är evigt tacksam mig själv att jag tog itu med diskberget igår. Misstänkte att det skulle vara en tung dag idag, så underbart skönt att slippa se disken :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0