Söndagsångest


Usch vilken hemsk vecka jag har framför mig! :( Har dubbelföreläsning 3 dagar denna veckan ;( Utöver det så ska vi bergis sätta igång med grupparbetet i den sista delkursen för terminen, och det säger jag er, det är INTE ett litet grupparbete.

Det positiva är dock att det är den sista veckan som jag går hel vecka, för veckan därpå går jag bara måndag och tisdag för sen på onsdagen åker vi upp. Mattias fick klartecken i fredags att han får ledigt så nu är det 97% säkert att vi åker upp, om inte det skulle dyka upp en storm eller något sånt otrevligt. Sen när vi kommer hem igen så lär ju mellandagarna bestå av grupparbete.

För närvarande ser de kommande veckorna ut såhär:



Söndag: Jämtland
Vecka 50





Måndag: Skola 9-16

Tisdag: Skola 9-16

Onsdag: Grupparb?

Torsdag: Skola: 9-14. Firar 1 år med älsklingen :)

Fredag: Nostra Love i Göteborg

Lördag: Bio med Mattias kompisar (och Mattias också såklart :P )

Söndag: S.O.V.A


Vecka 51

Måndag: Skola 9-15

Tisdag: Skola 9-12, grupparb?

Onsdag: Mot Jämtland :)

Torsdag: Jämtland

Fredag: Jämtland

Lördag: Jämtland

Söndag: Jämtland


Jahapp.. Det var det. Nu blir det nog sängen snart :)


Toodles ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0