SJUKT SMART presentproblemslösning :)


Kan inte sova. Inte så förvånande. Men men. Jag var nämligen så nära att få ordning på älsklingens andra julklapp som jag pillat med lite då och då de senaste dagarna/kvällarna när jag gick och la mig. Kunde inte sluta tänka på den så jag gick upp och fortsatte pilla. Har haft ett återkommande problem som jag helt enkelt inte kunnat lösa p.g.a bristande kunskap. Men eftersom jag är helt SJUKT SMART så har jag nu överträffat mig själv och fått ordning på saken. Gäller bara att vara lite finurlig och helt enkelt skitsmart. Hehehehee. (A) Jag kan tyvärr inte säga vad jag gjort eller vad som var problemet förrän efter jul, så ni får helt enkelt vänta tills dess och tro mig på orden att jag var smart ikväll :P

Tror minsann jag kirrat alla julklappar till Jämtlandsfamiljen (Maya får vara utan för den jäkla vattenfontänen är så dyr). Funderar på om systerystrarna ska få något mer, får se om pengarna räcker. Och om de varit snälla i år :P Nu åtstår dock Mattias familj. Där ligger vi verkligen efter. Ska nog tjata igång honom till veckan eller något så vi kirrar alla julklappar till dem med, ååh, det är så roligt att komma på fiffiga saker och ge bort dem. Hihii :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0