Ryck ryck ryck


Japp.. Inne på fjärde dagen med ryckningar vid höger öga. Alltid på samma ställe. Rycker typ i snitt säkert var 10e minut, men vanligtvis oftare. Jag blir totalt galen snart! :(

Nostra Love igår var givetvis bra. Blev dock ganska störd av en annan av gästerna. Han dansade nämligen vitt och brett och viftade med hela kroppen, typ. Folk får gärna dansa för min del. Men inte så att de nästan slår till en. Jag har ganska utbredd "personligsfär" där bara jag och utvalda får/kan vistas. Kommer någon närmare så är det väldigt obehagligt. Och tro mig, han var nära. Inte konstigt heller, vi var ju på en bar med ett liveband som de flesta ville se. Men ändå, jag var oerhört besvärad. Att han dessutom druckigt gjorde ju inte saken bättre heller. Usch, usch usch! Jag blev rent ut sagt äcklad så det var svårt att njuta av musiken.

Haha, jag har t.o.m. ritat en bild åt er för att demonstrera graden av ogillandet. Den innersta cirkeln är det kritiska läget när jag är så besvärad att jag blir arg.




Tro mig, jag var väldigt frestad att gräva in en vass armbåge i sidan på honom men det är taskigt så det kan man ju inte göra.

Efter pausen var älsklingen så snäll och bytte plats med mig. Jag var förvisso fortfarande besvärad av människans blotta närvaro men det gick i alla fall att lyssna på musiken. Det är ju nästan löjligt hur känslig man är ibland. Social störning much? :question:


Idag blir det lite städ samt tvättning så vi slipper det i veckan. Åker ju på onsdagmorgon och tills dess ska lägenheten vara tipptopp (försöker i alla fall intala mig det).  Får besök av svärföräldrarna och sen ikväll ska vi på bio och se Sherlock Holmes, spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0