Random bilder + En fegis

Har roat mig med att spela lite skyrim ikväll. Fattar egentligen inte varför jag envisas med att spela såna spel. Jag är ju så himla lättskrämd. Ett tag var nerverna så spända att jag blev megarädd när Mattias telefon ringde. Nåja, träning ger färdighet antar jag så när det här väl är över kanske jag törs gå ner i en grotta utan att få pirr i magen, fast det är väl kanske därför många spelar också..?


Nåja. Ska strax krypa ner i sängen, har en heldag med tentaplugg att se fram emot. Önskar jag kunde låta lite entusiastisk men det går inte.

Tänkte bjussa på några random bilder innan jag går och lägger mig, var ett tag sedan jag hade någon bild.


Bildbevis från bakningen förra helgen:


Sötaste Leo:






Maya myser i Fåtöljen:




Det som återstod efter branden på parkeringen:




Och avslutningsvis en bild från Glenns sportbar i Göteborg när Nostra Love spelade där:


Nu blir det sängen. God natt gott folk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0