Plugg plugg plugg



Ja, som ni förstår så roar jag mig med att plugga. Ska dock erkänna att jag haft paus ett tag så det är snart dags att göra ett ryck igen. Utöver pluggandet har jag roat mig med att spela skyrim, hör och häpna: jag var inte rädd en enda gång :thumbup:

Fick dessutom ett trevligt samtal från min "gamla" granne. Vi brukar ju höras en sisådär var tredjemånad ungefär och surra i en timme eller två. Hoppas det finns någon tid över i sommar så kanske han kan komma hit och hälsa på oss en sväng, var ju flera år sen man sågs. Tiden går så fort att man hinner inte riktigt med.

Drabbades för övrigt av en enorm lust att åka till Skottland igen. Det är helt ofattbart hur man kan vara så beroende av ett land :bigeyes: har ju dessutom bara varit där en gång men det nästan värker i hjärtat av längtan att få åka dit igen. Hoppas det inte dröjer alltför länge. Jag håller tummarna för sommaren, eller i värsta fall sommaren därpå.


En bildskur från när jag var där: :)















Åååh! :D





Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Kan det möjligen bero på mitt tjatande om England igår?^^

2011-12-06 @ 20:31:01
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hehe ja dels det och dels ett sms jag fick av Susanne idag :P Men jag upplever inte skottland lika som england. Förvisso är ju Glasgow som är "storstan" i Skottland inte alls lika stort som London, men det är inte lika stressigt heller :) Fast jag vill inte till Glasgow den här gången utan till högländerna, tihihihi :)

2011-12-06 @ 21:47:19
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0