Onödigt surr..

Otroligt! Har faktiskt kommit igång en del med tentan nu. Var gå väg att drabbas av lite tentaångest förut idag men skrivblockeringen släppte så nu hålls tentaångesten på en ganska så balanserad nivå om jag får säga det själv (vem ska annars säga det liksom?).

Ska sikta på att bli färdig i morrnkväll för på torsdagmorgon är det deadline om jag inte minns fel. Bäst att dubbelkolla det sen.

Bjuder på några relativt omotiverade bilder:


Ååh jag vill ha brunt hår igen :(















Kommentarer
Postat av: Elisabet

Å min lilla Archie

2011-12-06 @ 22:06:27
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Haha Ida! Du borde ändra kommentatorsnamnet, jag blev smått fundersam när det stod att jag fått en kommentar får mig själv, haha xD



Han är underbart söt på de där bilderna. Jag minns hur sur jag brukade bli på honom för att han envisades med att alltid lägga sig på min kudde. Lilla söten. Men han har det bra där han är nu också ^^



2011-12-06 @ 23:53:10
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0