Nostalgi


Aaah, härligt med helg. Inga måsten alls idag :)

Kalaset igår var väl ganska trevligt. Men det kändes underligt att komma dit och inte känna en själ. Vi pratade mest med Mattias kusin och hennes fosterföräldrar. De verkade i alla fall trevliga.
Ljudnivån var ganska jobbig. Det var väldigt högljutt och livat, särskilt efter middagen, då steg den hela tiden kändes det som. Men vi fick i alla fall gå en liten husesyn i hennes hem (det var inte där kalaset var). Det var i och för sig ganska mörkt och svårt att se men gården verkade mysig. Såg ut som en renoverad bondgård typ. :)

Idag ska jag och älsklingen åka till Falkenberg (Vinberg). Först blir det en sväng till Fynda om de har öppet. Vill verkligen hitta en ram till tavlan/fotot som jag gjorde. Tänka sig att den är gjord i paint och inte i photoshop, haha xD :P



Efter Fynda åker vi vidare till syster för att fira nyår där. Tror dock inte vi blir uppe till över midnatt. Känns lite som om jag börjar bli för gammal för sånt. Inte gammal rent åldersmässigt eller så. Men jag ser inte lika mycket nöje i det som jag gjorde förut. Men men. Får se hur det blir.

--------------------------------------------------


Igårkvälls lyckades jag äntligen hitta lite klipp från en serie som jag och Ida tittade mycket på när vi var små. Nämligen Simbad sjöfararen. Jag tyckte den var serien var gudomligt bra och spännande. Men igår när jag såg några klipp från serien så blev jag alldeles full av skratt när jag såg specialeffekterna. Hahaa, monstren är ju inte på något sätt skrämmande. Äckliga och kanske motbjudande, men inte skrämmande :P


Hahhaa, åh, underbara nostalgi! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0