Neeeeeej!

Jag ska egentligen sitta på föreläsning nu. Första föreläsningen i delkurs 4. Problemet är bara att jag vaknade för en stund sen.

Lyckades alltså försova mig. :( Fast det var ändå bara en tidsfråga med tanke på hur dåligt jag sovit de senaste nätterna. Misstänker även att propavanen har något att göra med min försovelse. Jag hade ju faktiskt ställt TVÅ alarm på klockan. Hmpf! :(

Nåja, jag har ingen lust att klampa in mitt under föreläsningen, antingen är man i tid eller så kommer man inte alls. Iaf så funkar jag så, jag skäms så mycket när jag är sen. Men men. Så nu blir det en sen frulle och en överblick av grupparbetet. Ska träffa gruppen vid 12 och göra färdigt ALLT. För i morgon är det deadline och redovisning. Usch. Jag kommer dö. Känns det som.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0