Nedräkning


Det här året har gått förvånansvärt fort. Tänk att  det bara är två/tre dagar kvar. Knasigt. :bigeyes:

Efter skolan igår åkte vi till Oskarström och firade jul. Mysigt :thumbup:

Idag blir det skola igen. Och ikväll ska jag spela bingolotto. Jag tänker minsann vinna mer än en ny lott den här gången.

I morgon blir det mer skola. Vi har lagt produktionen då så vi ska filma och om allt går rätt kanske vi även hinner med lite redigering. Jag är ganska så nervös, är så mycket som kan gå fel. Tack och lov så har vi i alla fall en back up plan ifall det inte går som vi vill. Men jag håller verkligen tummarna för att allt flyter på så effektivt som möjligt för på kvällen ska jag och älsklingen iväg och fira en kusin till honom. Lite läskigt med tanke på att ingen av oss träffat henne förut och att de inte ens känner varandra. Men men, det kan nog bli trevligt.

Antar att det är dags för frulle nu.


Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0