Lite ditt och datt


Hmpf. Som om det inte är tillräckligt illa att bli sjuk. När jag skulle lägga mig och vila förut idag så lyckades jag göra illa handleden på något underligtvis så nu gör det ont när jag använder handen. Särskit när jag sträcker ut vissa av fingerlederna, exempelvis när man skriver :S Fast det kan jag leva med, var däremot väldigt svårt att diska. Vågar inte försöka mig på tunga saker som kastruller och de stora tallrikarna så de får nog Mattias ta annars lyckas väl jag bara tappa dem.

Nåja. Somnade förvånansvärt snabbt, slog på ett uppdrag granskningsprogram på svtplay där det pratas ganska mycket på ett baltiskt språk, vet inte vad det är med just de språken finner jag avslappnande på något vis så jag slocknade som ett ljus och sov till 13. Oerhört skönt :D

Ikväll blir det bara slapp och kurering, febern taxade in på 38.3 nyss. Blir dock en sväng till affären också. Mattias present har kommit och jag längtar som en tok efter att få hämta ut den och se hur det blev :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0