låg söndagsångest


Har varit förvånansvärt låg nivå på söndagsångesten. Min hjärna kanske inte har insett att jag måste på skolan i morgon. Har två väldigt hektiska dagar att se framemot. Dubbel föreläsning i morgon samt grupparbete och på tisdag har vi produktionsdag. Det är schemalagt mellan 9-12 men vi ska ses redan vid 8 på morgonen och spendera två timmar på ljussättningen, om vi har tur dvs. Börjar bli lite nervös inför produktionen, är ju så mycket som kan gå fel. Jag tror inte det finns en chans i världen att vi blir klara till 12 utan det blir nog långdag i skolan hela dagen, och kanske även hela kvällen.

Men sen är det äntligen lite jul-ledigt :)

Har spenderat dagen med att undvika att göra saker som behöver göras (men undantag från tvätten). Jag har visst fastnad i någon brittiska dramaserie som brukar gå på ettan, haha, hur gick det till? :bigeyes:


"The best way to outfox a woman, is with another woman"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0