Kvällsuppdatering


Den här dagen har mest bestått av att försöka återhämta sig från gårdagen. Det mest avancerade jag sysslade med idag (förutom svängen till Eurostop) var förmodligen middagen. Som för övrigt fick bli köttfärsfrestelse, mumsigt! :) T.om. älsklingen som inte är så förtjust i potatis gav rätten godkänt.

Strax blir det sängen. Ska möta upp gruppen på skolan i morgon vid tio och jag antar att vi kör en heldag i morgon, men det känns faktiskt helt okej. Ska bli lite roligt att hålla på med grupparbetet nu när jag inte känner mig lika stressad längre. Dessutom har ryckningarna i ögat nästan försvunnit helt, rycker kanske 5-10 gånger varje dag vilket är oerhört mycket mindre än när jag åkte upp till jämtland.

Sov gott allihopa ^^




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Hahah!! ååh stavas det inte frestelse?^^

2011-12-27 @ 22:58:43
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hhahaa oj! Ja det gör det! :O Ändrar det genast, haha!

2011-12-28 @ 07:09:44
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0