Inte som planerat

Jag skulle ju färga håret idag. Det gick inge vidare bra. Har lyckats förlägga mitt ena bankkort (givetvis det bankkort där "alla" pengarna fanns). Så det blev ingen färgning. Kanske var ett tecken från universum att jag borde låta bli? Iså fall säger jag F.U Jag SKA färga/tona håret för jag VILL. Så det så!

I brist på hårfärgning har jag spelat skyrim och blivit skiträdd, käkat middag, tagit ett helt underbart bad i rosa skummande vatten och slutligen trasslat ihop håret till något som föreställer flätor. Eftersom vi ska på kalas i morgon vill jag inte riskera att lägga mig med blött, okontrollerat hår för då kommer jag förvandlas till troll i morgon. Och det känns ju inte så lockande att vara partypoopern som skrämmer alla barnen :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0