En dröm


Drömde som sagt en lång, invecklad och konstig dröm i natt, blir ingen megalång beskrivning men kan bland annat säga att jag och Catrine åkte buss, busschauffören körde apfort! han körde 110km/h rakt över att fartgupp. Och det trillade ner ett kryp från taket rakt framför mig på min lilla bordsyta som man kan fälla ner och jag fick total panik för krypet var så äckligt. Haha xD


Sen drömde jag att jag och två till åkte tefat efter hästar. En kille red på en liten ponny och han höll i ett snöre som var kopplat till ett tefat, och den som satt på det tefatet höll i ett snöre som var kopplat till en häst, och ett annat snöre som var fastnutit i den hästens träns gick till ytterligare en som satt på ett tefat osv. Han som red först red jättesnabbt genom skogen, och hästen kunde hoppa hur högt som hels, vilket resulterade att tefaten som vi åkte på lättade från marken och kunde flyga flera meter upp i luften.


Drömde även att det var avslutning med klassen men att jag missade det mesta för att jag sov, ingen hade väckt mig och jag blev skitsur och ledsen för att jag missade nästan allt.


Mot slutet innan jag vaknade drömde jag också att när vi åkte i med han som körde som en tok så åkte vi genom en skog på en jättesmal skogsbilväg. Jag fick bråttom hem för jag insåg att klockan var 18 och Mattias redan hade slutat jobbet, och jag tyckte det var konstigt att han inte ringt mig. När vi kom ut på en vanlig väg igen, (tror vi körde längs Laholmsvägen här i Halmstad) så såg vi att det brann i en liten livsmedelsaffär, jag skulle just ringa 112 när jag vaknade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0