Ang. Sherlock Holmes


Ryck, ryck ryck...



Ryck...



Japp. Det rycker fortfarande i ögat.. :(


Nåja. Vi var ju på bio igår och såg Sherlock Holmes. Jag tyckte den var ganska bra. Tror dock att jag hade lite för höga förväntningar på uppföljaren eftersom jag tycker att ettan är så himla bra. Tvåan lever inte riktigt upp till den höga ribban som första filmen satte. Men den är ju bra för det, och ganska snyggt gjord. Var bara något enstaka klipp i filmen som jag inte riktigt förstod mig på. Men som sagt, om jag ska välja en Sherlock Holmesfilm så prioriterar jag första filmen. :)

Så, det var det. Nu ska jag äta frulle. Stod och kokade risgrynsgröt sent igårkväll så att jag skulle slippa göra det idag. Tjohoo för planering! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0