1 år


Var ruskigt trött igår efter grupparbetet, huvva. Men idag är det nya tag, har dubbel föreläsning idag men går inte riktigt lika länge som i tisdags, och tur är väl det för jag och älsk ska till HFAB idag och skriva upp mig på lägenheten. Sen blir det nog bara allmänt mys. Känns lite surt att jag har långdag i skolan när han är ledig, men men, vi får umgås ikväll i stället och fira att vi varit tillsammans i ett år :thumbup:




Hade tänkt skriva historien om hur vi träffades idag men hinner inte just nu, så vi får se hur trött jag är ikväll. Jag har ju nämligen det problemet att jag inte kan förklara något kort. Allra helst ska det bli en novell :question: Men för er som eventuellt inte vet så jag kan i alla fall säga att vi träffades på en bio :)


Nu blir det frulle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0