- Nä lägg av! Är ni från förorten?

Vi kikade på prinsessan och grodan igår. Den är SÅÅÅÅ bra! Haha :thumbup:



- Hur är det med dig krypet?
- Bara bra. Men din andedräkt tog nästan livet av mig.


- Ray! Hjälp mig ut ur det här skrinet!
- Vänta chiefen! Jag ska hjälp dig ut ur det här skrinet".


Idag har jag roat mig med tvättning. Kan inte påstå att det är särskilt underhållande men det måste ju göras. Ska snart sjunka ner i badet och inviga någon av mina nya väldoftande badprylar :)

Ikväll ska vi åka till Helsingborg för att fira Mattias kusin. Jag känner mig en smula nervös för det skulle visst bli ganska mycket folk där :S men men. Blir det alltför besvärligt så är det ju bara att gå ut antar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0