typiskt

Jag åkte till Ica Maxi Högskolan för att shoppa lite. Är så lättsamt att göra det där för jag har sån där självscanning där. Problemet var bara att när jag kom fram till betalningsapparaten upptäckte jag att jag glömt mitt kort hemma :bigeyes:
Så det var bara att lämna varorna och åka hem igen och hämta det. Typiskt mig att vara så senil.

Sen hämtade jag ut ett paket på posten. Tihii! Har därmed fixat en av presenterna till älsk. Han ska få en sak som jag vet att han vill ha, och en sam som jag tycker att han behöver. Ska fixa behovssaken nästa vecka. Blir ont om tid eftersom jag ska fixa presenten den 19e och han fyller år den 20e. Snacka om att vara ute i grevens tid so to speak. Men men, det blir nog bra :)

Blir nästan lite ivrig när jag tänker på den kommande veckan. Möte på måndag. Städ, planering och bakning under de kommande dagarna. Och på lördagen fyller älsk år så då får vi en massa besök och sen på eftermiddan/kvällen beger vi oss uppåt. Spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0