tråk

Blää! Känns verkligen att det är söndag idag. Allt är så tråkigt :(

Ska snart bege mig till Nyhem för att göra färdigt utstädningen, sen vetetusan vad som händer idag. Kikade på ett intressant program om katter på animalplanet så nu har jag beslutat mig för att hägna in hela vår uteplats så att Maya kan ströva runt där som hon vill och vi kan öppna dörren när vi vill utan att måsta sätta fast henne i selen. Men jag har ingen lust att lägga ner en mindre förmögenhet på det så därför funderar jag på att bara köpa lite trä och slå ner i hörnen och sen bara dra stängsel runt dem. Men men. Det projektet ligger lite i framtiden eftersom ekonomin måste repa sig efter sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0