Too soon?

Känns som om det är för tidigt att vara vaken nu, men klockan är ju ändå åtta?! :question:

Fasen, för ett halvår sedan klev jag ju upp halv 6 utan problem nästan varje dag (dock inte på helgen).

Tror inte jag är tillräckligt aktiverad för jag är så trött hela tiden. Och vill gärna sova hela tiden med. Men det går jag ju såklart inte. Är trött hela dagarna men sover ändå inte. Men sen när jag väl lägger mig i sängen så är det så klart löjligt svårt att somna. Ironiskt med tanke på att jag längtat efter att få sova typ hela dagen.

Idag kommer systeryster med bihang hit till Halmstad. Vi tänkte gå en promenix på Galgberget och kanske ha lite picknick där. Mysigt! :thumbup: Jag planerade redan igår att köpa päron. Mumsigt :D

Två foton från Galgberget som jag tjyvat.



Notera att det givetvis inte ser ut sådär där nu. Jag har bara varit där en gång och det var i våras (bortsett från när jag cyklat till Galgberget men det är inte samma sak). Ska bli roligt att se hur det ser ut där nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0