Royal canin

Tihii! Shoppade "riktig" kattmat till Maya idag. Jag och älsk åkte till Grizzly (en djuraffär här i närheten) för att köpa Royal caninfoder till Maya :thumbup: Efter lite surr med en som jobbade där köpte jag Royal canins Indoorfoder för långhåriga katter.


Köpte bara 2 kg till att börja med för att se om hon gillar fodret och om det är bra. Var inte så jättedyrt, typ 260 kronor, och det kan man ju ändå leva med för det räcker ju i typ två månader. Fick dessutom med mig en måttkopp så att hon får rätt mängd foder :) och som om inte det var nog så hade de någon sorts prova på kampanj så vi fick med oss 6 kg kattsand GRATIS :thumbup: En kattsand som tydligen ska vara svinbra. Så det blir upp till bevis ang. den. Om det visar sig att den är något att ha lär jag nog fortsätta köra på den. En 10kg säck kostade bara 199 kronor så det är ju inte heller så farligt. Min lillfis förtjänar trots allt det bästa :)



Jag blev löjligt glad för att jag fick måttkoppen och kattsanden gratis. Haha, det gjorde verkligen min dag :D Ett annat plus var att vi svängde in på city gross och shoppade skorpor samt svarta sara innan vi åkte hem (Y) :P



Kommentarer
Postat av: ida

Mice lyckades tjata till sig en ryggsäck, blötfoder, fodertunna samt måttkopp när han köpte sin säck. Det gäller att vara lite girig :p

2011-08-10 @ 14:47:52
Postat av: Elisabet

Haha, jag visste det! xD Jag sa till Mattias när jag skrev inlägget att man i såna där situationer helst borde ha med sig Mice för han kan ju bergis prata sig till vad som helst xD :P

2011-08-10 @ 18:39:18
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0