Ovan

Zzzzz.. Känns  verkligen att jag inte är van att vara i skolan. Är så himla trött och seg. Ska snart laga middag och sen blir det en snabbdusch och lite snegling i kursitteraturen. Har föreläsning i morgon igen, sen ska min grupp träffas för att påbörja och förhoppningsvis slutföra grupparbetet. Har seminarie på det sen på måndag, ingen smygstart här inte. Men men. Har bokat grupprum på högskolebibblan i 4 timmar i morgon så vi borde nog kirra det lite snabbt. Å andra sidan så tror man ju alltid det och sen visar det sig ta en mindre evighet ändå :S

Har nästan helst bestämt mig för en Samsung galaxy s2 nu. Är typ 96% säker på att det är den jag ska ha. Verkari nte skilja så mycket på den och HTC sensation men Samsungen är lite billigare, snabbare och tar grymma foton. HTCn verkar dock vara bättre på videoupptagning och dessutom är den i mitt tycke snyggare. Men men, blir nog samsung ändå. Ska åka till Ullared någon dag framöver och då blir det en sväng till Netonnets lagershop, hoppas bara de har den inne :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0