never ending story..?

Hmm.. Har börjat fundera på att ta ut min tungpiercing. Har börjat få så ont i den :( Dessutom så fyller den ju inte direkt någon funktion. Man piercar sig väl där mest bara för att det är häftigt. Men jag har ju växt ifrån sånt där. Nästan i alla fall :P Antar att jag inte gjort det helt eftersom jag tvekar om huruvida jag ta ut den eller inte :P

Just nu knaprar jag på en skorpa och försöker uppbåda tillräckligt med mod för att pallra mig till affären. Ska posta en bok som jag sålt på tradera. Sen blir det eventuellt en sväng till högskolan. Måste SKA (måsten är ju trots allt bannlysta) skriva ut ett studieintyg som jag ska ta med mig till SEB på måndag. Börjar bli lite nervös inför mötet. Fast jag borde inte vara det. Jag uppfyller trots allt alla kraven för att få låna pengarna. Men samtidigt så känns det surt att jag ska på ett lånemöte i samma veva som världsekonomin hänger löst. Jag och min dåliga tajming tycks aldrig göra slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0