Mini- makeover

Är på byråjakt :thumbup:
Är så himla roligt att fundera, planera och fantisera när det gäller inredning. Tyvärr är jag inte särskilt bra på det, men det är himla kul ändå :)
Håller på och planerar en mini-makeover för hallen :)

För tillfället ser det ut så här:



Jag vill hemskt gärna få in en byrå i hallen. Och kanske få upp spegel ovanför den (A)

Hade tänkt mig något i den här stilen:


Fast kanske lite bredare. Mina paintskills är ju kanske inte så jätteimponerande så ni får ha överseende med det.

Med spegel blir det väl typ så här:


Och slutligen så blir det väl nåt sånt här. Fast snyggare såklart :P


Aja.. Nu får jag inte leka mer med paint. Även om jag bra gärna skulle vilja göra det :P

Håller nämligen på och röjer upp lite här hemma. Har (som ni ser) fått bort alla lådor som stod i hallen. Nu ska köket få sig en omgång medan jag väntar på att nästa omgång med tvätt ska bli klar. Lika bra att ordna så mycket som möjligt här hemma idag. För i morgon ska vi spana in the tall ships races och på söndag ska jag städa ur lägenheten på Nyhem. På måndag blir det eventuellt jobb men det är inte säkert. Däremot är det 100% säkert att jag ska jobba på tisdag. RH- service har slut på semestern nu så då ska jag få vara där. Kul kul, gillar verkligen det stället :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0