Marknad

Var på marknad igår så jag tänkte visa vad jag shoppade för något. Blev förvånansvärt lite med tanke på vilken shoppaholic jag är ibland. Men blev riktigt nöjd i alla fall.

Köpte små kulor/bollar som man ska lägga i vatten så de sväller. Tänkte köpa mig en fin vas av något slag och ha några kulor där i, samt ha dem som ljustake :)


Min kamera dog alldeles nyss så jag blev tvungen att fota med webcamen i stället, lite svårt men men, ni ser ju lite hur de  ser ut i alla fall. Jag köpte blå, lila och turkos/grön. Tror det kommer bli asbra :D
När kulorna legat i blöt och svällt så kan de ser ut typ såhär:


Köpte även ett halsband till mig själv, var svårt att fota men det är ett hjärta med blingstenar i. Jättefint tycker jag i alla fall :)


Köpte även Kick ass- filmen. Tycker den är rätt bra och det var ju så billigt så why not :)

Nu ska jag lägga mina kulor i blöt så det får svälla några timmar. Sen ska jag ge mig ut på jakt efter något lämpligt att ha dem i :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0