Jag gjorde det!

Jag tog ut min tungpiercing. Det gjorde sjukt ont att ta ut den. Från början uteslöt jag att det kunde vara en infektion eftersom den aldrig varit infekterad förut under alla dessa år jag haft den så varför skulle den blir det nu liksom? Men jag har nu fått ändra uppfattning för staven var alldeles varig när jag tog ut den. Sjukt äckligt :( Kan inte sluta tänka på att det kanske sipprar ut var i min mun. Blir nästan spyfärdig när jag tänker på det. Uäck! :bigeyes:

Men vad fanken gör man åt det här då?! Jag har ju inte större lust att skölja munnen med asolsprit :question:
Ska avvakta en liten stund nu och sen koka piercingen och dränka den i desinfiktionsmedel och sen stoppa i den igen. Kommer bergis göra sjukt ont. Men jag har ju ingen lust att hålet ska växa igen så jag får en knöl i tungan. Blä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0