Hon förtjänar smisk!

Hmpf. Maya ligger risigt till.
Hon har tjatat, tjatat och tjatat hur länge som helst! :mad: Stod inte ut med hennes "Mjauu, mjauu, MJAUUU!!" Längre så jag klev upp. Idioten tror att jag tänker släppa ut henne så hon kan gå ut i morgontrafiken och bli överkörd. Notera att jag lät henne vara lös ute igår. Men det var igår, och idag är det idag. Maya förstår inte skillnaden. Och jag tänker minsann inte släppa ut henne i sele heller eftersom hon kan slita sig ur den hur lätt som helst. Nä. Hon får minsann vänta med att gå ut tills klockan blivit lite mer. Antar att fåglarna ute retar gallfeber på henne, men det skiter jag i. I gengäld retar ju hon gallfeber på oss.

Och när jag plågat mig ur sängen onödigt tidigt så går hon givetvis och lägger sig, och det finns inte en chans i världen att jag kommer kunna somna om. Jippie!

Älska livet som kattägare? Not!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0