Finis

Nu står hon där. Ståtlig och fin i hallen. Vår nya byrå :) Smyckad med en gammal julduk, en ny skål samt mina söta vattenpärlor. Nåja, det får duga. Det enda som fattas nu är en fin spegel :)
Hallen kräver nog lite städning också, men det får bli ett senare projekt.

Banken ringde när vi var på ikea. Det gick precis som jag trodde. Bra med andra ord. De ska alltså lösa alla lånen så allt hamnar hos dem. Lysande :D

------------------------------------------------------

Nu är det bara 4 dagar tills Mattias fyller år och tills vi drar norröver. Vi kommer börja köra på eftermiddan och göra en kort avstickare i Falkenberg för att lämna av Maya hos Ida och Mice, sedan fortsätter färden ca 100 mil norrut.

Just nu är Mattias hos en kompis och spelar så därför tänker jag passa på att lata mig i soffan och kika på Karl för sin kilt, mmh, skottland<3 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0