.........

Gääääsp! :tired:
Var in en sväng på gymmet i morse. Kändes skönt att vara dit igen men det blev en väldigt kort visit för crosstrainingmaskinen var helkonstig så jag misstänker att den är trasig eller på god väg att bli det. Nåja. Plötsligt var det ju inte alls lika roligt att träna längre så jag var bara där i 20 minuter. Men men. Antar att det är bättre än ingenting.

Idag bär det iväg till Falkenberg. Vi ska hänga med systeryster på någon marknad. Kan bli kul :) Men först: dusch samt frulle.

Oh, en sak till. Kanske lite ointressant (som nästan allt annat jag skriver om :P ) men i morse hade svullnaden i tungen faktiskt gått ner en milimeter eller två. Lyysande sickan. Jag är inte så glad över att måsta använda corsodyl för man blir så konstig i munnen och allt man äter och dricker smakar konstigt, men om det får bort infektionen så är det ju helt klart vart det. Och som det ser ut nu så är infektionen på väg att sakta men säkert ge med sig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0