En dröm

Hmm.. Var bombsäker på att jag bloggat en gång idag men det hade jag visst inte. Senilvarning? :question:

Minns inte så mycket av vad jag drömde i natt, men vad jag minns är att jag körde pappas gamla volvo till huset i Fagerdal. Det var mitt i natten och pappa bodde i huset. Jag skulle dit och väcka honom. Några släktingar till oss var där för att de köpt huset. Det hade snöat jättemycket så den sista biten framför huset var så djup att man var tvungen att köra/åka på en skoter de sista 10-15 metrarna för att ta sig fram till ytterdörren. Det var dessutom 34 minusgrader ute.

Det var dock inte så konstigt att jag drömde att jag frös för när jag vaknade i morse låg täcket på golvet och jag var alldeles iskall.


Idag har jag skickat iväg boken jag sålde på tradera. Frakten var ännu dyrare än vad jag räknat med så jag fick minsann lägga ut lite för frakten, vilket känns lite snopet eftersom jag dessutom avrundade köparens summa neråt för jag kände min snäll. :question: Tror jag ska ta och läsa på om det här med frakt, paket och post mm. Jag helt klart en nybörjare på området. Vilket egentligen är en smula lustigt med tanke på att pojkvännen jobbar på DHL.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0