En dröm

I natt drömde jag bara en massa hemskheter. Drömde att en barndomskompis till mig hade cancer och skulle opereras men hon dog under operationen. Drömde även att en av storbloggarna dog av cancer.
Sen drömde jag att vi alla bodde i huset i Fagerdal. P.g.a en massa olika händelser hade samma läkare som opererat min barndomskompis undersökt Ida och upptäckt att hon hade hjärncancer. Hon(läkaren) ville operera Ida direkt. Vi litade inte riktigt på henne och jag frågade varför min barndomskompis hade dött. Då sa läkaren att hon inte riktigt kunde genomföra såna operationer för att hon visste bara hur man gjorde i början men inte i slutet. Jag blev skiträdd och vi tyckte att hon inte skulle få operera på Ida men läkaren övertygade oss. Dumt. Ida dog också. Det var så hemskt :(
Jag lyckades ta examen fast jag var så ledsen hela tiden. Jag och några klasskompisar satt på en trappa som gick ner i havet. Plötsligt började trappan röra på sig och vi ramlade ner i vattnet. Och sen började en konstig, jättehög utbyggnad på ett hus röra på sig, den var lös och lutade sig över oss. Jag visste att vi skulle få den över oss om vi inte simmade iväg. Jag simmade allt jag kunde men det hjälpte inte. Jag fick byggnaden rakt i huvudet och pressades ner under vattnet. Underligt nog dog jag inte utan lyckades simma till ytan och in till en liten ö. Där satt Idas hund och väntade på mig för jag tog hand om den sedan hon dött. Men hunden i drömmen var inte Cola. Den påminde lite om en dvärgpinscher fast kanske lite större. Jag var så ledsen och arg. Jag tog upp hunden och kastade ner den i marken (???????????)


Sen minns jag inte så mycket mer. Drömmen var ytterst obehaglig och jag hoppas innerligt jag aldrig drömmer något liknanade igen. Usch usch usch! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0