Duktig

Känner mig sjukt duktig idag. Tvingade upp mig själv "tidigt" (lite mer än en timme sen), för att göra glass till dagens  gäster. Gjorde "bara" två satser, det blev ändå så himla mycket så jag tror inte vi behöver mer. Men då är frågan vad vi ska göra med alla ingredienser som är kvar? 200g philadelpiaost,  300g daimkulor och en hel uppsjö med maränger?! :question: I-landsproblem, I know.

Nu blir det lite allmänt slapp i soffan innan det blir dags för frulle. Var väldigt jobbigt att gå upp i morse, var så vansinnigt trött. Kom inte i säng inatt förrän vid halv 1 och ändå tog det jättelång tid innan jag kunde somna :( Måste verkligen försöka vila en sväng idag, antingen innan eller efter alla varit här, annars kommer resan upp till jämtland att bli väääääldigt jobbig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0