Ändrade planer

Skulle ha kikat på alla båtarna idag men på ren impuls så pallrade vi oss in till stan igår och kikade på dem. Jag medger att vissa av båtarna/skeppen var riktigt imponerande. Hade varit roligt att se själva tävlingen med, så det vill jag nog göra nästa gång de arrangerar det här.

Nåja, eftersom jag såg båtarna igår så följer jag inte med älsk när han ska dit idag igen med en kompis. I stället ska jag bege mig till Nyhem och påbörja utstädningen idag. Lika bra att få det överstökat så slipper jag stressa i morgon. För nu är det för övrigt helt spikat att jag ska jobba måndag och tisdag :)
Idag är det två veckor tills Mattias fyller år. Och två veckor tills vi ger oss av upp mot jämtland. Har nu praktiskt taget bestämt oss för att åka på eftermiddan/kvällen den 20e efter att vi firat honom, då är vi framme tidigt den 21a :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0