Aaaaj!

Aaaaj! Har sovit på något underligt vis i natt för jag har sjukt ont i ryggen :question:

Aja.. Har i all fall kommit ganska så långt med utstädningen. Ska bara typ dammsuga och skura golven sen är det klart :) Lyckades t.o.m. putsa fönstren riktigt fina idag, något som jag vanligtvis alltid misslyckas med.

Beslutade mig för att ta bussen för jag hade inte lust att släpa på datorn hela vägen hem i denna värme, så jag pallrade mig till närmste busshållplats och slog mig ner och väntade. Och väntade. Och väntade. Blev bestört när jag insåg att bussen var över 10 minuter sen.

Efter en lång stunds funderande insåg jag att det trots allt var lördag igen och att bussen inte skulle gå överhuvudtaget. Typiskt :(

Så då fick jag pallra mig iväg till en annan busshållplats där den andra bussen som går genom vallås stannar. Så då fick jag sitta där och vänta. Rakt i solen utan minsta antydan till skugga. Sjukt varmt. Trodde jag skulle törsta ihjäl. Hade gått avsevärt mycket fortare att gå hem. Men men. Det är ju lätt att veta såhär i efterhand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0