vilse som vanligt


Lämna tillbaka bok på stadsbibblan - check
Kolla på nyaste Vampire Diaries  - check


Lyckades villa bort mig fullständigt när jag skulle till bibblan. Eller kanske inte helt 100%. Men jag var nog 98% vilse. Jag hade en hum om åt vilka håll jag skulle cykla för att komma rätt, men jag hade ingen lust att cykla den enda vägen jag kan för jag vet att det är en omväg. Så jag tog och gav mig ut på villovägar. Det visade sig vara en hyfsad väg ändå, men precis innan jag kom fram kände jag mig så förvirrad och vilse att jag just skulle ringa till älsk och fråga vart jag var någonstans men då fick jag syn på teatern där vi var och såg Jonas Gardell och jag råkar veta att den ligger vid Österskans, som i sin tur ligger vid, DATTARADAAAAAAA: stadsbiblioteket :thumbup: så jag kom rätt ändå. Skulle försöka ta samma väg tillbaka men det gick helt åt pipsvängen och det slutade med att jag hamnade längs gatan som jag hade så mycket problem med att hitta förra veckan. Undrar just hur lång tid det kommer ta innan jag hittar här :question:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0