Vad var det jag sa?!


Jag visste det!

Jag visste det!

JAG VISSTE DET!!

Som jag nämnde igår så var jag på arbetsintervju och att jag hade en känsla av att jag skulle få jobb via dem. Och TADAAA: de ringde mig förut idag och frågade om jag ville jobba i morgon. :thumbup:
Överlycklig tackade jag givetvis ja, trots att jag har en tenta i morgon. Jag kommer ändå få underkänt på tentan så då kan jag lika gärna ge platsen till någon som glömt anmäla sig och själv kan jag cykla iväg och tjäna mig en hacka :)
Arbetet gäller visserligen bara morgondagen än så länge, men det kommer säkert trilla in mer. Och om jag gör bra ifrån mig så kanske just det företaget vill ha mig där fler gånger, jag är sjukt glad :D

Aja, ska strax ta och cykla till affären och investera i lite creme fraiche.

tjillevippen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0